Vaststelling Programma en Overzicht Voorzieningen Huisvesting Onderwijs 2024

vrijdag 23 februari 2024
overige overheidsinformatie

Vaststelling Programma en Overzicht Voorzieningen Huisvesting Onderwijs 2024

Burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen maken bekend dat het college op 23 januari 2024 het Programma en Overzicht Voorzieningen Huisvesting Onderwijs 2024 heeft vastgesteld.

Achtergrond

Om te voorzien in voldoende en adequate huisvesting van het primair-, voortgezet- en (voortgezet) speciaal onderwijs heeft de gemeente de wettelijke zorgplicht. Jaarlijks stel het college daarvoor het Huisvestingsprogramma en Huisvestingsoverzicht onderwijs vast.

Strekking

Op het Huisvestingsprogramma onderwijs 2024 zijn de toegekende voorzieningen voor huisvesting van het onderwijs opgenomen.

Op het Huisvestingoverzicht onderwijs 2024 zijn de aangevraagde voorzieningen opgenomen die niet zijn toegekend.

Besluit

In de tabel bij deze publicatie zijn de besluiten op de aangevraagde huisvestingsvoorzieningen onderwijs met plaatsing op respectievelijk het Huisvestingsprogramma en het Huisvestingsoverzicht onderwijs 2024 aangegeven.