Van rechtswege beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht –Anton Philipsweg 5 te Sassenheim

woensdag 9 maart 2022
omgevingsvergunning

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen van rechtswege een omgevingsvergunning milieuneutraal veranderen verleend aan Wesseling Transport B.V  voor een inrichting (milieu) gelegen aan de Anton Philipsweg 5 te Sassenheim, omdat de beslistermijn is verstreken.

De verandering betreft het milieuneutraal veranderen van de opslag van gevaarlijke stoffen.

Bezwaar

Bent u het niet eens met ons besluit? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen. Dat doet u schriftelijk binnen zes weken na de dag van de verzending van dit besluit. In de linkerbovenhoek van de enveloppe en het bezwaarschrift schrijft u “Awb-bezwaar". U stuurt uw bezwaarschrift naar: Gedeputeerde Staten van Zuid-Holland, t.a.v. het Awb-secretariaat, postbus 90602, 2509 LP Den Haag.

Voorlopige voorziening

In spoedeisende gevallen kunt u naast het indienen van een bezwaarschrift ook een verzoek om voorlopige voorziening doen. Hiermee kan de voorzieningenrechter bepalen dat dit besluit niet van kracht wordt in afwachting van de behandeling van het bezwaarschrift. U stuurt uw verzoek om voorlopige voorziening naar:

De voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag

Sector bestuursrecht

Postbus 20302

2500 EH DEN HAAG

Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via het digitale loket Rechtspraak: http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD of eHerkenning).

Daarnaast verzoeken wij u een kopie van het afschrift van het verzoek om voorlopige voorziening te sturen aan: Gedeputeerde Staten van Zuid-Holland, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2021-021732