Ontwerpgeurverordening “Zijldijk 8, Warmond” ter inzage

donderdag 28 december 2023
overige overheidsinformatie

Ontwerpgeurverordening “Zijldijk 8, Warmond” ter inzage

Burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen maken bekend, dat de ontwerpgeurverordening “Zijldijk 8, Warmond” voor een ieder ter inzage ligt. Dit gebeurt in overeenstemming met de gemeentelijke inspraakverordening.

Reikwijdte ontwerpgeurverordening

Zijldijk 8 - Zijldijk 9/9a - 10 in Warmond.

Met deze geurverordening wordt de vereiste minimale afstand die geldt volgens de Wet Geurhinder en veehouderij, tussen het veehouderijbedrijf op de locatie Zijldijk 8 en de te maken woningen op Zijldijk 10, verkleind van 50 meter naar 25 meter.

Ter inzage en inzien

De ontwerpgeurverordening ligt vanaf vrijdag 29 december 2023 tot en met donderdag 8 februari 2024 ter inzage in het gemeentekantoor in Sassenheim (Wilhelminalaan 25).

Zienswijzen

Binnen de termijn, dat de ontwerpgeurverordening ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen bij de gemeenteraad van Teylingen, Postbus 149, 2215 ZJ Voorhout, telefoon 14 0252. U kunt uw zienswijze ook digitaal indienen bij de gemeente Teylingen via e-mailadres: gemeente@teylingen.nl. Wij verzoeken u vriendelijk om bij het indienen van uw zienswijze het volgende zaaknummer te vermelden: Z-23-341131.

Heeft u vragen? Neemt u gerust contact op met Ron van der Geest van de afdeling Ruimte via 14 0252 of via r.vandergeest@hltsamen.nl.