Ontwerpbesluit omgevingsvergunning, Knorrenburgerlaan 2, 2171AZ Sassenheim, het brandveilig in gebruik nemen van een Integraal KindCentrum. Kenmerk Z2023-00000265.

woensdag 22 november 2023

Het ontwerpbesluit voor het brandveilig in gebruik nemen van een Integraal KindCentrum en alle daarbij behorende stukken liggen vanaf 23 november 2023 ter inzage.

Bent u het niet eens bent met het ontwerpbesluit? Kijk hieronder hoe u dan zienswijzen kunt indienen.

De ontwerp-omgevingsvergunning ligt vanaf 23 november 2023 gedurende zes weken ter inzage.

U kunt de ontwerp-omgevingsvergunning inzien op het gemeentehuis.

Binnen de termijn, dat de ontwerp-omgevingsvergunning ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen.

U kunt uw zienswijze ook digitaal indienen bij de gemeente via emailadres: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.

Openbaar

Wanneer u een zienswijze indient, dan kan iedereen deze zienswijze inzien. Uw zienswijze wordt niet geanonimiseerd.

Voor vragen en informatie kunt u contact opnemen via 14-0252 of via de email: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.