Ontwerpbeschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht - Loosterweg 39 A te Voorhout

woensdag 17 maart 2021
Beschikkingen | afhandeling

De Omgevingsdienst West-Holland heeft op 24 februari 2020 een aanvraag ontvangen van Hoek Voorhout BV voor het veranderen van de omgevingsvergunning voor haar inrichting (milieu) gelegen aan Loosterweg 39 a 2215 TM Voorhout te Teylingen.

Het betreft een verzoek om een veranderingsvergunning voor het hoveniersbedrijf met compostering.

De aanvraag, een verandering van de vigerende omgevingsvergunning (revisie) van 1 oktober 2008, met registratienummer 27076/08, betreft:

aanvulling van de bestaande milieuvergunning met een nieuwe manier van composteren, Bokashi;

het plaatsen van een mobiele tank van 1000 liter t.b.v. de opslag van de duurzame diesel HVO welke naast de bestaande tank wordt geplaatst op de speciale vloer die daarvoor is aangelegd.

De stukken liggen ter inzage van 18 maart 2021 tot en met 27 april 2021 bij de receptie van de Gemeentewinkel in het Gemeentekantoor Teylingen, Wilhelminalaan 25 te Sassenheim.

Zienswijzen geven

U kunt tot en met 8 april 2021 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan GemeenteTeylingen, per adres: Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden. U kunt ook mondeling uw zienswijze geven of digitaal via info@odwh.nl

Beroep instellen

Belanghebbenden die tijdig zienswijzen hebben ingebracht tegen het ontwerpbesluit kunnen tegen het definitieve besluit beroep instellen bij de Rechtbank Den Haag, Sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH in Den Haag.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2020-002257.