Ingekomen melding Activiteitenbesluit milieubeheer − Nijverheidsweg 31 in Voorhout

woensdag 4 januari 2023
omgevingsvergunning

De Omgevingsdienst West-Holland ontving – namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen – op 21 december 2022 een melding namens Interfastfood Rotterdam bv (zaaknummer: 2022-015887). De melding is ingediend voor het veranderen van een groothandel in machines voor de voedings- en genotmiddelenindustrie. Het bedrijf is gelegen op de locatie Nijverheidsweg 31 in Voorhout.

De melding gaat over enkele stedenbouwkundige wijzigingen van het pand; aanleg laadkade, verplaatsing kolommen en wijziging voorgevel.

Heeft u nog vragen?

Als u meer informatie wilt, dan kunt u contact opnemen met de Omgevingsdienst West-Holland. Dit doet u via 071‑4083100 of info@odwh.nl. Noem hierbij het zaaknummer: 2022-015887