Bestemmingsplan ‘Westerstraat 8A, Sassenheim’, vastgesteld

woensdag 13 oktober 2021

Bestemmingsplan ‘Westerstraat 8A, Sassenheim’, vastgesteld

De gemeenteraad van Teylingen heeft op 23 september 2021 het bestemmingsplan Westerstraat 8A, Sassenheim vastgesteld. Het bestemmingsplan is ongewijzigd vastgesteld ten opzichte van het ontwerpbestemmingsplan dat ter inzage heeft gelegen. Het plan voorziet in de bouw van een kerkelijk centrum voor de Protestantse Gemeente Sassenheim aan de Westerstraat 8a.

Terinzagelegging

Het raadsbesluit en het vastgestelde bestemmingsplan ‘Westerstraat 8A, Sassenheim’ liggen met ingang van donderdag 14 oktober 2021 gedurende zes weken ter inzage op het gemeentekantoor, Wilhelminalaan 25 te Sassenheim

Wilt u langskomen in het contactcentrum van het Gemeentekantoor, Wilhelminalaan 25 te Sassenheim om het bestemmingsplan in te zien, dan kunt u telefonisch een afspraak maken met Aat Kranenburg via telefoonnummer 14 0252.

De digitale versie van dit vastgestelde bestemmingsplan kunt u inzien op de landelijke voorziening www.ruimtelijkeplannen.nl. Op onze website www.teylingen.nl vindt u een link naar de digitale versie van dit vastgestelde bestemmingsplan.

Gedurende de termijn van terinzagelegging is het instellen van beroep mogelijk voor:

Belanghebbenden;

Niet-belanghebbenden die:

tijdig een zienswijze tegen het ontwerp bestemmingsplan hebben ingediend;

kunnen aantonen dat zij redelijkerwijs niet in staat zijn geweest om op het ontwerpbestemmingsplan een zienswijze in te dienen;

Tegen het besluit om geen exploitatieplan vast te stellen kan uitsluitend door belanghebbenden beroep worden ingesteld.

Beroep kan worden ingesteld bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag.

Inwerkingtreden van het bestemmingsplan

Het besluit tot vaststelling van het bestemmingsplan treedt in werking daags na afloop van de hiervoor genoemde beroepstermijn. Het instellen van beroep schorst de inwerkingtreding van de besluiten niet.

Voorlopige voorziening

Degene die beroep heeft ingesteld kan de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak verzoeken met het oog op onverwijlde spoed een voorlopige voorziening te treffen. Het verzoek dient geadresseerd te worden aan de Raad van State, ter attentie van de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak, postbus 20019, 2500 EA ’s-Gravenhage.

Indien het verzoek tijdens de beroepstermijn wordt ingediend, treedt het besluit waarvoor de voorlopige voorziening is gevraagd niet in werking voordat op het verzoek is beslist.

Voor vragen of informatie kunt u contact opnemen met Aat Kranenburg van domein Ruimte via telefoonnummer 14 0252 of via e-mail aat.kranenburg@hltsamen.nl.