Bestemmingsplan ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ niet vastgesteld.

woensdag 19 juli 2023

Bestemmingsplan ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ niet vastgesteld.

Burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen maken op grond van artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening bekend dat de gemeenteraad in zijn vergadering van 29 juni 2023 het bestemmingsplan ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ niet heeft vastgesteld.

Het plan

Het (ontwerp) bestemmingsplan was opgesteld ten behoeve van de realisatie van drie GOM-woningen, het omzetten van de bedrijfswoning naar burgerwoning, het ingraven van water ten behoeve van de aanleg van pleziervaartuigen en het verbreden van de Vinkenbaan ter hoogte van het plangebied. Het totale plangebied had betrekking op de locatie Vinkenbaan 2-4, te Warmond.

Terinzagelegging

Het raadsbesluit ligt met ingang van donderdag 20 juli 2023 tot en met donderdag 31 augustus ter inzage.

Het raadsbesluit kan gedurende de terinzagelegging worden ingezien in het Gemeentekantoor op het adres Wilhelminalaan 25 te Sassenheim.

Van vrijdag 21 juli 2023 tot en met donderdag 31 augustus 2023 is het instellen van be­roep mogelijk voor:

Alle belanghebbenden.

Beroep kan worden ingesteld bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. Belanghebbenden kunnen bij de Voorzitter van die Afdeling tevens een verzoek om voorlopige voorziening indienen. Een verzoek om voorlopige voorziening is alleen ontvankelijk als daarbij een spoedeisend belang kan worden aangetoond.

Inwerkingtreding

Het besluit treedt in werking op vrijdag 1 september 2023, tenzij binnen de beroepstermijn naast een beroepschrift ook een verzoek om voorlopige voorziening bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State is ingediend. Het besluit treedt dan niet in werking voordat op dit verzoek is beslist.

Het niet vaststellen van het bestemmingsplan ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ heeft tot gevolg dat het bestemmingsplan Buitengebied Teylingen, het bestemmingsplan Buitengebied Teylingen 1e herziening en het paraplubestemmingsplan Parkeren, nog steeds vigerend is op de locatie Vinkenbaan 2-4, Warmond.

Voor vragen of informatie kunt u contact opnemen met Ron van der Geest van het domein Ruimte via telefoonnummer 14 0252.