Bestemmingsplan '1e partiële herziening Bedrijventerreinen Teylingen, Veerpolder 53 Warmond’, vastgesteld

woensdag 6 oktober 2021

De gemeente Teylingen heeft op 23 september 2021 het bestemmingsplan 1e partiële herziening Bedrijventerreinen Teylingen, Veerpolder 53 Warmond’ vastgesteld.

Het bestemmingsplan is ongewijzigd vastgesteld ten opzichte van het ontwerp- bestemmingsplan dat ter inzage heeft gelegen.

Terinzagelegging

Het raadsbesluit en het vastgestelde bestemmingsplan ‘1e partiële herziening Bedrijventerreinen Teylingen, Veerpolder 53 Warmond’ liggen van donderdag 7 oktober 2021 tot en met donderdag 17 november 2021 ter inzage.

We werken vanwege de coronamaatregelen alleen nog op afspraak.

Wilt u langskomen in het contactcentrum van het Gemeentekantoor, Wilhelminalaan 25 te Sassenheim om het bestemmingsplan in te zien, dan kunt u telefonisch een afspraak maken met Ron van der Geest via telefoonnummer 14 0252.

De digitale versie van dit vastgestelde bestemmingsplan kunt u inzien op de landelijke voorziening www.ruimtelijkeplannen.nl. Op onze website www.teylingen.nl vindt u een link naar de digitale versie van dit vastgestelde bestemmingsplan.

(N.B. Indien er verschillen zijn tussen de analoge en digitale versie, is op grond van artikel 1.2.3. van het Besluit ruimtelijke ordening de digitale versie beslissend.)

Van vrijdag 8 oktober tot en met donderdag 18 november 2021 is het instellen van be­roep mogelijk voor:

• Belanghebbenden;

• Niet-belanghebbenden wanneer hij of zij:

- tijdig een zienswijze tegen het ontwerp bestemmingsplan hebben ingediend;

- kan aan tonen dat hij of zij redelijkerwijs niet in staat is geweest om tegen het ontwerp bestemmingsplan een zienswijze in te dienen;

Tegen het besluit om geen exploitatieplan vast te stellen kan uitsluitend door belanghebbenden beroep worden ingesteld. voor:

Beroep kan worden ingesteld bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. Belanghebbenden kunnen bij de Voorzitter van die Afdeling tevens een verzoek om voorlopige voorziening indienen. Een verzoek om voorlopige voorziening is alleen ontvankelijk als daarbij een spoedeisend belang kan worden aangetoond.

Inwerkingtreden van het bestemmingsplan

Het vaststellingsbesluit treedt op vrijdag 19 november 2021 in werking, tenzij binnen die termijn naast een beroepschrift ook een verzoek om voorlopige voorziening bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State is ingediend. Het besluit treedt dan niet in werking voordat op dit verzoek is beslist.

Plangebied

Het bestemmingsplan heeft betrekking op het adres Veerpolder 53 te Warmond.

Voor vragen of informatie kunt u contact opnemen met Ron van der Geest van domein Ruimte via telefoonnummer 14 0252.