Beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht - Lindenlaan 32 te Sassenheim

woensdag 5 juni 2019
Beschikkingen | afhandeling

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen op 1 oktober 2018 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor de inrichting (milieu) gelegen aan Lindenlaan 32 te Sassenheim. Het betreft een verzoek van een derde belanghebbende om een veranderingsvergunning voor het onbemande tankstation.

De aanvraag betreft het aanpassen van de omgevingsvergunning en voor te schrijven dat vergunninghouder verplicht is de afvoer op afschot te regelen. Wij besluiten het verzoek tot wijziging van de omgevingsvergunning te weigeren.

Tegen de ontwerpbeschikking is een zienswijze ingediend. De zienswijze geeft geen aanleiding tot aanpassing van de beschikking.

Voor het verlenen van de omgevingsvergunning wordt de in afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht omschreven procedure gevolgd.

De stukken liggen ter inzage van donderdag 6 juni 2019 tot en met woensdag 17 juli 2019 bij de receptie van de Gemeentewinkel in het Gemeentekantoor Teylingen, Wilhelminalaan 25 in Sassenheim, maandag van 8.30 uur tot 13.00 uur, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30 uur tot 16.00 uur en donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur.

Rechtsbescherming

Het besluit is op 5 juni 2019 verzonden. Belanghebbenden die tijdig zienswijzen hebben ingebracht tegen het ontwerpbesluit of daartoe niet in staat waren, kunnen tegen het definitieve besluit beroep instellen. Een beroepschrift moet binnen zes weken weken na de dag van de verzending van dit besluit zijn ingediend. U stuurt uw beroepschrift schriftelijk of digitaal naar: de rechtbank van Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag.

Dit beroepschrift kunt u ook digitaal indienen via http://loket.rechtspraak.nl/ bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op deze website voor de precieze voorwaarden.

Voorlopige voorziening

In spoedeisende gevallen kunt u naast het indienen van een bezwaarschrift ook een verzoek om voorlopige voorziening doen. Hiermee voorkomt u dat dit besluit van kracht wordt in afwachting van de behandeling van het bezwaarschrift. U stuurt uw verzoek om voorlopige voorziening naar: de voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag

Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via het digitale loket Rechtspraak: http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD).

Daarnaast verzoeken wij u een kopie van het afschrift van het verzoek om voorlopige voorziening te sturen aan: het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl.