ISD Bollenstreek scoort een 7,8 voor klanttevredenheid

15 juli

Cliënten zijn positief over de dienstverlening van ISD Bollenstreek. Vooral over het contact met medewerkers.

De ISD Bollenstreek voert elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit onder inwoners die een bijstandsuitkering, schulddienstverlening of een Wmo-voorziening ontvangen.

Positieve beoordeling ISD houdt aan

In april en mei is een schriftelijk onderzoek uitgevoerd. Cliënten geven een 7,8 voor de algehele dienstverlening van de ISD. Dit is vergelijkbaar met 2017, en hoger dan de jaren daarvoor. Cliënten die te maken hebben met schulddienstverlening zijn het meest positief en geven een 8,5.

Veel waardering voor contact en dienstverlening

  • Contacten bij loket en aan de telefoon krijgen de hoogste scores
  • Nog steeds veel waardering voor contact met medewerkers
  • Wmo-cliënten zijn zeer positief over omgang hulpvraag
  • Toegang tot hulp is beter te vinden
  • Veel waardering voor schulddienstverlening
     

Lees meer in het rapport op de website van ISD

Ga naar het begin