Verlengen beslistermijn omgevingsvergunning, Parklaan 35 in Sassenheim, Kenmerk Z-21-213575, het bouwen van een dakopbouw op de uitbouw

woensdag 1 december 2021

De gemeente heeft op 25 november 2021 besloten om de beslistermijn voor de aanvraag met zaaknummer 2021-1051 voor een omgevingsvergunning voor het bouwen van een dakopbouw op de uitbouw op locatie Parklaan 35 in Sassenheim te verlengen voor een periode van maximaal 6 weken.

Vragen

Voor meer informatie over het besluit en het inzien van de stukken kunt u contact opnemen met uw gemeente via telefoonnummer 14 0252. Tegen het verlengen van de beslistermijn kunt u geen bezwaarschrift of zienswijze indienen.