Ontwerpbesluit omgevingsvergunning, Menneweg 53 in Sassenheim, Kenmerk Z-21-168858, het brandveilig in gebruik nemen van een kinderopvang

woensdag 14 april 2021
Beschikkingen | afhandeling

Het ontwerpbesluit voor het brandveilig in gebruik nemen van een kinderopvangen alle daarbij behorende stukken liggen vanaf 15 april 2021 ter inzage.

Als u het niet eens bent met de beslissing, dan kunt u hieronder zien hoe u dit kenbaar kunt maken.

De ontwerp omgevingsvergunning ligt vanaf 15 april 2021 gedurende zes weken ter inzage.

U kunt de ontwerp omgevingsvergunning inzien op het gemeentehuis.

Zienswijzen

Binnen de termijn, dat de ontwerp omgevingsvergunning ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen.

U kunt uw zienswijze ook digitaal indienen bij de gemeente via emailadres: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.

Openbaar

Wanneer u een zienswijze indient, dan kan iedereen deze zienswijze inzien. Uw zienswijze wordt niet geanonimiseerd.

Voor vragen en informatie kunt u contact opnemen via 14-0252 of via de email: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.