Ontwerpbeschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht – Jacoba van Beierenweg 128c te Voorhout

woensdag 4 augustus 2021
omgevingsvergunning

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen een ambtshalve actualisatie uitgevoerd op de vergunningen van Van Gent Van der Meer Nuyens B.V., gevestigd op het adres Jacoba van Beierenweg 128c te Voorhout. De vergunningen betreffen een op 21 oktober 2010 verleende revisievergunning milieu en een op 1 mei 2018 verleende veranderingsvergunning milieu.

De vergunningen zijn voorbereid met de uitgebreide voorbereidingsprocedure, zoals beschreven in paragraaf 3.3 van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht, juncto afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht.

Voor het actualiseren van deze vergunningen wordt derhalve ook deze procedure gevolgd.

De ontwerpbeschikking is gepubliceerd op woensdag 04 augustus 2021 en ligt

met ingang van de dag na publicatie gedurende zes weken ter inzage in het gemeentehuis van Teylingen, Wilhelminastraat 25, 2171 CS Sassenheim. U kunt alleen op het gemeentehuis terecht met een afspraak. Een afspraak maken kan via telefoonnummer 14 0252.

Zienswijzen geven

Gedurende de inzagetermijn kunt u uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen, per adres: Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden. U kunt ook mondeling uw zienswijze geven.

Beroep instellen

Belanghebbenden die tijdig zienswijzen hebben ingebracht tegen het ontwerpbesluit kunnen tegen het definitieve besluit beroep instellen bij de Rechtbank Den Haag, Sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH in Den Haag.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2020-008452.