Najaarsfeesten met kermis in Voorhout

woensdag 8 maart 2023
overige overheidsinformatie

Najaarsfeesten met kermis in Voorhout

In 2023 komt er een vergunning beschikbaar voor het organiseren van de najaarsfeesten met kermis in Voorhout

Het besluit ‘Nadere regels beoordeling evenementenvergunning najaarsfeesten met kermis Voorhout’ is te raadplegen op de gemeentelijke website.

De gemeente is verplicht het beschikbaar komen van deze vergunning openbaar aan te kondigen. Op 8 maart 2023 is de aanvraagperiode voor deze vergunning gestart. Gegadigden kunnen gedurende vier weken een aanvraag voor een evenementenvergunning voor het organiseren van de najaarsfeesten met kermis in Voorhout indienen. In het bij het Evenementenbeleid Teylingen 2012 behorende besluit ‘Nadere regels beoordeling aanvraag evenementenvergunning najaarsfeesten met kermis Voorhout’ is meer informatie te vinden over de aanvraagprocedure voor deze evenementenvergunning. Ook wordt toegelicht welke informatie moet worden ingediend, hoe deze moet worden aangeleverd en hoe ingekomen aanvragen worden beoordeeld.