Beschikking Wet milieubeheer – Loosterweg 5 te Voorhout.

woensdag 12 mei 2021
Beschikkingen | aanvraag

Beschikking Wet milieubeheer – Loosterweg 5 te Voorhout.

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen maatwerkvoorschriften voor het aspect geluid op grond van het Activiteitenbesluit milieubeheer verleend aan het bedrijf Top-Floor voor de locatie Loosterweg 5 te Voorhout.

Bezwaar

Tegen deze beschikking kunnen belanghebbenden tot en met zes weken na bekendmaking van de beschikking een bezwaarschrift indienen, gericht aan Teylingen, per adres van de Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden o.v.v. ‘bezwaarschrift Loosterweg 5 te Voorhout’.

De volgende onderdelen moeten in het bezwaarschrift zijn opgenomen:

- de dagtekening

- een omschrijving van de beschikking waartegen het bezwaar is gericht

- de naam en adres van de indiener

- de gronden van het bezwaar

- de ondertekening.

Voorlopige voorziening

Als u een bezwaarschrift heeft ingediend kan, in spoedeisende gevallen, ook een verzoek om voorlopige voorziening worden gedaan. Hiermee voorkomt u dat dit besluit van kracht wordt in afwachting van de behandeling van het bezwaarschrift. U stuurt uw verzoek om voorlopige voorziening naar: de Voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag. Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op bovengenoemde website voor de precieze voorwaarden.

Wij verzoeken u een afschrift van het verzoek om voorlopige voorziening toe te sturen aan: Teylingen, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2021-004537.