Beschikking Wet milieubeheer - Herenstraat 61 te Voorhout

woensdag 11 november 2020
Beschikkingen | afhandeling

Beschikking Wet milieubeheer - Herenstraat 61 te Voorhout

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen op 11 september 2020 maatwerkvoorschriften voor ontheffing van het hebben van een vetafscheider conform NEN-EN 1825-1 en 2 toegekend op grond van het Activiteitenbesluit aan Luigi’s Sportcafé voor de locatie Herenstraat 61 te Voorhout.

Bezwaar

Tegen deze beschikking kunnen belanghebbenden binnen zes weken na de verzenddatum een bezwaarschrift indienen, gericht aan college van burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen, per adres van de Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden o.v.v. 'bezwaarschrift Herenstraat 61 te Voorhout'.

De volgende onderdelen moeten in het bezwaarschrift zijn opgenomen:

- de dagtekening

- een omschrijving van de beschikking waartegen het bezwaar is gericht

- de naam en adres van de indiener

- de gronden van het bezwaar

- de ondertekening.

De termijn voor het indienen bedraagt zes weken en gaat in op de dag na publicatie van het besluit.

Voorlopige voorziening

Als u een bezwaarschrift heeft ingediend kan, in spoedeisende gevallen, ook een verzoek om voorlopige voorziening worden gedaan. Hiermee voorkomt u dat dit besluit van kracht wordt in afwachting van de behandeling van het bezwaarschrift. U stuurt uw verzoek om voorlopige voorziening naar: de Voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag. Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op bovengenoemde website voor de precieze voorwaarden.

Wij verzoeken u een afschrift van het verzoek om voorlopige voorziening toe te sturen aan: college van burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2020-019342