Aankondiging aanvraagperiode evenementenvergunning najaarsfeesten met kermis Sassenheim 2018

vrijdag 23 maart 2018
Overige overheidsinformatie

De aankondiging betreft het evenement najaarsfeesten met kermis in Sassenheim

Datum indienen aanvraag: 26 maart 2018

In 2018 komt er een vergunning beschikbaar voor het organiseren van de najaarsfeesten met kermis in Sassenheim. De gemeente is verplicht het beschikbaar komen van deze vergunning openbaar aan te kondigen. Op 26 maart 2018 is de aanvraagperiode voor deze vergunning gestart. Gegadigden kunnen vier weken een aanvraag voor een evenementenvergunning voor het organiseren van de najaarsfeesten met kermis in Sassenheim indienen. In het bij het Evenementenbeleid Teylingen 2012 behorende besluit ‘Nadere regels beoordeling aanvraag evenementenvergunning najaarsfeesten met kermis Sassenheim’ is meer informatie te vinden over de aanvraagprocedure voor deze evenementenvergunning. Ook wordt toegelicht welke informatie moet worden ingediend, hoe deze moet worden aangeleverd en hoe ingekomen aanvragen worden beoordeeld.

Het besluit ‘Nadere regels beoordeling evenementenvergunning najaarsfeesten met kermis Sassenheim’ is te raadplegen op de gemeentelijke website.