Verbetering dienstverlening

In de hal van het gemeentekantoor kunt u na uw bezoek aan onze balies uw mening geven over onze dienstverlening via de zuil met smileys die bij de uitgang staat. Wij hopen op deze manier inzicht te krijgen in hoe u, als inwoner van Teylingen, onze dienstverlening ervaart en waar die eventueel nog verbeterd kan worden. De zuil blijft permanent in het gemeentekantoor staan waardoor de klanttevredenheid continu gemeten kan worden.

Ook kunt u oordelen over onze digitale dienstverlening. De ‘smileys’ vindt u op diverse webpagina’s op deze website. Zo kunt u uw mening geven over de vindbaarheid, duidelijkheid en volledigheid van informatie op onze website.
 
Zorg dat wij u nog beter van dienst zijn. Geef uw mening! U kunt uiteraard ook altijd mailen naar gemeente@teylingen.nl.

Wat doen wij met uw commentaar?

Zoals al eerder genoemd, komt u op verschillende webpagina’s de ‘smileys’ tegen.
Hiermee kunt u ons heel snel laten weten wat u wél en niet goed vindt en wat er naar uw mening verbeterd moet worden.

Anoniem

Uw commentaar is altijd anoniem, tenzij u ons uw contactgegevens verstrekt, bijvoorbeeld als u ons verzoekt om contact met u op te nemen.

Aanvullende informatie

Tijdens het beoordelen van een webpagina, kunt u aanvullende informatie geven. Dit stellen wij zeer op prijs. Het geeft ons inzicht in die zaken die we kunnen verbeteren of juist goed doen.
Eenvoudige aanpassingen zijn vaak snel te maken. Soms kost het meer inspanning en dus ook tijd (of geld) om zaken aan te passen aan uw wensen.