Direct naar hoofdmenu / zoekveld

Contact

Telefoonnummer

14 0252 (let op: netnummer niet nodig, ook niet voor 06-nummers)

Belt u vanuit het buitenland of kunt u ons niet bereiken via dit nummer? Belt u dan naar (0031) (0) 252 - 783 300.

 

Openingstijden milieustraten

Milieustraat Sassenheim, Menneweg 44

Maandag t/m vrijdag van 10.00 – 12.00 uur en van 13.00 – 16.00 uur

Woensdagavond van 18.30 – 20.30 uur

Zaterdag van 09.00  – 15.30 uur

 

Milieustraat Voorhout, Nijverheidsweg 32

Maandag t/m vrijdag van 10.00 – 16.00 uur

Maandagavond van 18.30 – 20.30 uur

Zaterdag van 09.00 uur – 15.30 uur

Sluitingen rondom de feestdagen

De milieustraat in Sassenheim en Voorhout is gesloten op:

  • Vrijdag 18 april  - Goede Vrijdag
  • Maandag 21 april - tweede paasdag
  • Zaterdag 26 april - viering Koningsdag
  • Maandag 5 mei - Bevrijdingsdag
  • Donderdag 29 mei - Hemelvaartsdag 
  • Maandag 9 juni tweede pinksterdag

 

 

Adresgegevens

De gemeente Teylingen is gehuisvest in twee gebouwen. Het gemeentekantoor staat in Sassenheim en het bestuurscentrum is gevestigd in Voorhout.

 

Postadres

Gemeente Teylingen

Postbus 149

2215 ZJ Voorhout

 

Gemeentekantoor (meer informatie)

Wilhelminalaan 25

2171 CS  Sassenheim

 

Bestuurscentrum (meer informatie)

Raadhuisplein 1

2215 MA Voorhout

 

Milieustraat Sassenheim

Menneweg 44

Sassenheim

 

Milieustraat Voorhout

Nijverheidsweg 32

Voorhout

 

 

Overige contactgegevens

Fax 0252 – 783 599

 

Fax Gemeentewinkel 0252 - 783 595

 

Informatie over het gemeentekantoor

Gemeentekantoor Sassenheim

In het gemeentekantoor kunt u terecht voor alle gemeentelijke diensten en producten, zoals het aanvragen van een paspoort, een uittreksel uit het geboorteregister of een rijbewijs, maar ook voor het inzien van bestemmingsplannen of met uw vragen over gemeentelijke belastingen. Een afspraak maken met de Intergemeentelijke Sociale Dienst, die spreekuur houdt in de gemeentewinkel, kan telefonisch met de ISD zelf via telefoon 0800 - 956 70 00 (gratis).

 

In het gemeentekantoor vindt u ook een politiebalie. Kijkt u hier voor meer informatie over politie, brandweer, ambulance en dokterspost.

 

Openingstijden

Maandag 8.30-13.00 uur 
Dinsdag  8.30-16.00 uur
Woensdag 8.30-16.00 uur 
Donderdag 8.30-20.00 uur 
Vrijdag 8.30-16.00 uur

Sluitingen rondom de feestdagen

  • Vrijdag 18 april Goede Vrijdag
  • Maandag 21 april tweede paasdag
  • Maandag 5 mei Bevrijdingsdag
  • Donderdag 29 mei Hemelvaartsdag
  • Vrijdag 30 mei
  • Maandag 9 juni tweede pinksterdag

 

In de maanden mei en juni zijn de balies van burgerzaken en de receptie ook op dinsdag geopend van 8.30-20.00 uur.

 

Kwaliteitshandvest

Wij hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Wij proberen onze burgers zo goed mogelijk van dienst te zijn, zowel aan de balie in het gemeentekantoor als in onze telefonische en schriftelijke contacten met u. U moet weten wat u van ons kan verwachten als u iets nodig heeft van het gemeentekantoor. Daarom hebben wij een kwaliteitshandvest opgesteld waarin de normen zijn opgenomen waartoe wij ons verplichten naar u toe.

 

Informatie over het bestuurscentrum

Bestuurscentrum Voorhout

Het bestuurscentrum is de locatie waar het college van burgemeester en wethouders, de gemeenteraad en enkele ondersteunende afdelingen gehuisvest zijn. Voor een bezoek aan het bestuurscentrum kunt u een afspraak maken via telefoonnummer 14 0252.

 

Meer informatie over de organisatie

 

Vragen of opmerkingen aan de gemeente?

  • Voor uw algemene vragen of opmerkingen kunt u het formulier Algemene reactie gebruiken of bellen naar de gemeentewinkel, telefoon 14 0252 op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur en op donderdagavond tot 20.00 uur.
  • Voor vragen of opmerkingen met betrekking tot uw leefomgeving kunt u gebruik maken van het formulier melding openbare ruimte of bellen met de gemeentewinkel: 14 0252. Sommige vragen kunnen direct worden beantwoord. Andere meldingen worden doorgegeven aan een medewerker die de melding behandelt. Bij gevaarlijke situaties wordt direct actie ondernomen.
  • Voor opmerkingen of tips over de website kunt u het formulier Reactie website gebruiken of bellen met de afdeling Advies en Ondersteuning, Communicatie, telefoon 14 0252.

 

Afhandeling e-mail

Wij doen ons best om zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen, te reageren op uw bericht. U ontvangt van ons altijd een ontvangstbevestiging, waarna uw vraag aan de betreffende afdeling wordt doorgegeven. In sommige gevallen maakt het onderwerp van uw e-mail het voor ons noodzakelijk om deze formeel te behandelen. Uw e-mail wordt in dat geval geregistreerd als brief en u krijgt een officiële ontvangstbevestiging per post.


Uitgelicht


Zoeken